ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Vásárlás előtt kérjük, hogy figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A Webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alább feltüntetett elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A Webáruház használatához kapcsolódó olyan technikai jellegű tájékoztatásokat, részletes feltételeket, melyeket jelen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak, a Webáruház felületein elérhető további információk tartalmazzák.

A Webáruházon keresztül, elektronikus úton megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a WAF Kft.  nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A WAF Kft. semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Ön a Webáruház használatával, megrendelésének leadásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

A Webáruházban megjelenített termékek kizárólag online, házhoz illetve átvételi pontra történő kiszállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek és minden gondosság ellenére lehetnek tartalmi eltérések is a szövegben melyért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Jelen szerződés 2018. januártól határozatlan ideig érvényes.

1. Az Általános Szerződési Feltételek tartalma: Üzemeltetői adatok ismertetése
1.1. A Webhely üzemeltetője

2. Rendelési információk

2.1. Regisztráció
2.2. Rendelés menete
2.3. Adatbeviteli hibák javítása
2.4. A megrendelések feldolgozása
2.5. Termékek vételára
2.6. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
2.7. Akciók, kedvezmények, kuponok
2.8. Fizetési módok
2.9. Házhoz szállítás, információk
2.10. Megrendelés személyes átvétele

3. Szavatosság és jótállás

3.1. Szavatosság
3.2. Jótállás

4. Elállási jog

4.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

5. Panaszkezelés

6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

7. Felelősség

8. Szerzői jog

9. Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

10. Tulajdonjog fenntartás

11. Egyéb rendelkezések


1. ÜZEMELTETŐI ADATOK

Cégnév: WAF Kft.

Székhely: 2030 Érd, Aszfaltozó utca 17.

Webshop átvevő hely: 2030 Érd, Fűtő u. 5-7.

Raktár címe: Tárnok, Pacsirtamező u. 5. (KÉK raktárépület)

Adószám: 12040797-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-070176

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: britpetfood@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36-70-224 1316

 

1.1.A WEBHELY ÜZEMELTETŐJE:

Cégnév: ICON MÉDIA Kft.

Székhely: 6000 Kecskemét, Csóka u. 26.

Cégjegyzékszám: 03-09-115965

Adószám: 14275270-2-03

E-mail: info@webdigital.hu

Ügyfélszolgálat elérhetősége: +36-70/518-1943 (Non-Stop)

Fax: 06-76/200-207

Postázási adatok:
ICON MÉDIA Kft.
6000 Kecskemét, Pásztor u. 17.

 

2. RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

2.1. REGISZTRÁCIÓ

A Webáruházban történő vásárláshoz érvényes regisztráció szükséges. A regisztrációhoz a következő adatokat kell megadnia a WAF Kft. részére:

- Név,
- Email cím,
- Jelszó.
- Telefonszám,
- Szállítási cím,
- Számlázási cím, amennyiben az a szállítás címétől eltér

A regisztráció sikeréről a WAF Kft. e-mailben tájékoztatja Önt. Ön jogosult a regisztrációját bármikor törölni a britpetfood@gmail.com e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a WAF Kft. köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ön felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ön a felelős. Amennyiben Ön tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a WAF Kft.-t. Ön vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

2.2. RENDELÉS MENETE

1) A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A kosárba helyezést követően a kosár tartalma automatikusan megjelenik a képernyőn. Amennyiben szeretne további terméket kosarába helyezni, a felugró ablakon a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva tovább nézelődhet anélkül, hogy kosarának tartalma elveszne. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a kosárba helyezett termékek listáját a Webáruház jobb felső sarkban található „Kosár” gombra kattintva. A „kosár” gombra kattintva megjelenik az összes kosárba helyezett termék, melyet törölhet vagy mennyiségét módosíthatja a „kosár” gomb újbóli kattintásával. Ekkor megjelenik a lapon a kosár tartalma és a felületen módosíthatja a termékek darabszámát vagy akár törölheti is a kosarából a terméket, termékeket. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

2) Ha mindent rendben talált a kosarában, akkor lejjebb görgetve módosíthatja a „frissítés” gombra kattintva, mind a számlázási címet, mind pedig a kiszállítási címet. Kérjük, hogy pontos címet adjon meg.

3) Átvétel módja: futárszolgálat, átvételi pont vagy személyes átvétel, melyet csak ki kell választani.

4) Fizetés módja: A megjelenő felületen válassza ki a legmegfelelőbb fizetési módot és kattintson a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra.

5) Rendelés véglegesítése: Amennyiben Ön a megrendelés leadását követően változtatni szeretne a rendelésen (pl. termékeket hozzáadni, esetleg törölni, számlázási/szállítási címet, fizetési módot módosítani), erre lehetőség kizárólag írásban a britpetfood@gmail.com e-mail címen vagy a webshop-on keresztül küldött üzenetben van. Fontos, hogy ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezen adatok alapján kerülnek számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termékek. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

2.3. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Önnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés a WAF Kft. részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

2.4. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 12:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra minden megrendelés.

2.5. TERMÉKEK VÉTELÁRA

A Webáruházban megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza az esetleges kiszállítás költségét. A kiszállítás költségeiről az ÁSZF 2.9. pontjában tájékozódhat. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

2.6. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS

Az Ön által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a WAF Kft. késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ön által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termékek árát, felhasznált kuponkódot, hűségpontot és a kedvezmény mértékét az esetleges szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ha Ön rendelését már elküldte a Webshop részére és hibát vesz észre a visszaigazoló emailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 munkanapon belül jeleznie kell a WAF Kft. felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól és nem köteles megvásárolni a terméket, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg a WAF Kft.  az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. E visszaigazoló e-mail a WAF Kft. részéről az Ön által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a WAF Kft. és Ön között.

A WAF Kft. fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, az átutalt összeg (részben vagy egészben) 10 munkanapon belül visszautalásra kerül az Ön részére.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződésre Magyarország joga irányadó.

2.7. AKCIÓK, KEDVEZMÉNYEK

A brit.hu/collections/akciok oldalon, hírlevélben vagy más felületen megjelenő, de a brit.hu/collections/akciok áruházra vonatkozó reklámban feltüntetett akciók, kedvezmények, kuponok és vásárlási utalványok alap esetben nem összevonhatóak. Minden vásárlás során csak egyféle kedvezmény érvényesíthető

2.8. FIZETÉSI MÓDOK

Ön a következő fizetési módok közül választhat:

- Fizetés az áru átvételekor (utánvét),
- Fizetés banki előre utalással,
- Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával

2.9. HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS, INFORMÁCIÓK

Kiszállítási határidő

A szállítási határidő GLS választása esetén 2-3 munkanap, MPL (Magyar Posta Logisztika) választása esetén 8-10 munkanap. A rendelés visszaigazolásakor a várható szállítási időpont tájékoztató jellegű.

Az esetleges szállítási késedelemről a WAF Kft. Önt értesíti a megrendelés vagy a regisztráció során megadott email címen.

Kiszállítás módja

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, illetve választható az  MPL (Magyar Posta Logisztika) is, házhozszállítással, illetve csomagautomatába, Posta Pontra vagy Postára kézbesítve. Kiszállítás csak Magyarország területén belül történik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Ez esetben Ön a megrendelésének végösszegét utánvételes fizetés választása esetén a csomag átvételekor közvetlenül a futárnak fizeti meg, bankkártyával vagy átutalással történő fizetés esetén pedig a kiszállítást megelőzően teljesíti a WAF Kft. részére. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Amennyiben Ön a kiszállítást végző személy által megjelölt időpontban nem tartózkodik az Ön által megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével Önnek lehetősége van a megadott telefonszámon új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futár további 1 alkalommal kíséreli meg a megrendelt termékek kiszállítását. Amennyiben a 2. kiszállítás is sikertelen, a futár visszaszállítja az Ön csomagját a WAF Kft. részére. A WAF Kft. ez esetben felveszi Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a WAF Kft. nem áll módjában elfogadni! A csomagnak a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a csomag mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Ön kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a WAF Kft. utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Átvételi pontra való kiszállítás 

Átvételi pontra kért kiszállítás esetén webáruház a csomagot úgynevezett GLS Csomag Pontra, átvételi pontra szállítja ki, illetve a Magyar Posta Logisztika csomagautomatába, Posta Pontra vagy Postára kézbesítve szállítja ki. A kiszállítást követően a vásárló értesítést kap e-mailen és SMS-en, amelyet követő Csomag Ponton 5 munkanapon belül a csomag átvehető a kiválasztott átvételi ponton.

Házhoz szállítás díjszabása

Ha GLS-sel házhozszállítással kéri az árut, akkor 15000.-Ft felett ingyenes, míg 15000.-Ft alatt bruttó 1950.- Ft/csomag szállítási díjat számítunk fel 40 kg-ig.

Ha MPL-lel kéri az áruszállítást, akkor

  • NEM házhozszállítás esetén (Postára, Posta Pontra, Csomagautomatába) szállítás esetén 990 Ft/db
  • Házhoz szállítással 0 - 10 kg esetén 1990 Ft/db
  • Házhoz szállítással 10 - 20 kg esetén 2990 Ft/db
  • Házhoz szállítással 20 - 40 kg esetén 5990 Ft/db 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak, vagy előre átutalással vagy bankkártyával rendezi az összeget! Az át nem vett, és a futár által visszahozott csomagok újra küldését utánvételes fizetés esetén kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

3. SZAVATOSSÁG ÉS JÓTÁLLÁS

3.1. SZAVATOSSÁG

Kellékszavatosság

Ön a WAF Kft. hibás teljesítése esetén a WAF Kft. -val szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Ön érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Ön – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a WAF Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a WAF Kft. költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni.  Ön közvetlenül a WAF Kft. -val szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a WAF Kft. -tól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a WAF Kft. csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a WAF Kft. bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint
az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (fogyasztó). A termék (ingó dolog) hibája esetén Ön, amennyiben fogyasztónak minősül – választása szerint – a 0. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Önt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Ön a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős.

Ön termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (WAF Kft.) szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó (WAF Kft.) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (WAF Kft.) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

3.2. JÓTÁLLÁS

A WAF Kft. nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna. Amennyiben a fent hivatkozott Korm.rendelet mellékletében nem szereplő és a Webáruházban megjelenített termékre vonatkozóan a WAF Kft. a gyártó által biztosított jótállási időt biztosítja (Önként vállalt jótállás), erről a termék leírásában a WAF Kft. tájékoztatást ad.

Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit Ön az alábbi címen érvényesítheti:

Név: WAF Kft.
Cím: 2030 Érd Fűtő utca 7.
E-mail: britpetfood@gmail.com

Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy a WAF Kft. nem kötelezhető bármely szavatossági igény teljesítésére.

4. ELÁLLÁS JOGA

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,
b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. állateledel, táplálék-kiegészítők, kozmetikai termékek, gyógyászati és patika köteles termékek). Az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

4.1. ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK A MENETE

A termék a WAF Kft. címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a WAF Kft. részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a WAF Kft. részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a WAF Kft. emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a WAF Kft. -nek. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a WAF Kft. a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a WAF Kft. 1. pontban feltüntetett raktár címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül személyesen visszavinni, vagy postai úton, vagy futárszolgálat segítségével visszajuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék a WAF Kft. címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.

A csomag a WAF Kft. -hoz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. A WAF Kft. -nak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a WAF Kft. visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a WAF Kft. által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a WAF Kft. a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jogról szóló tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 12 hónapig gyakorolni az elállási jogát, feltéve hogy a WAF Kft. az elállás jogára vonatkozó tájékoztatót a vásárló részére tartós adathordozón megadta. Ebben az esetben az elállásra nyitva álló határidő a tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

5. PANASZKEZELÉS

A vásárló a Webáruháznak az áru (szolgáltatás) fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlenül kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, mulasztására vonatkozóan szóban vagy írásban teheti meg panaszát. A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím, telefonszám, elektronikus levelezési cím megegyezik a Webáruház ügyfélszolgálati címével:

E-mail: britpetfood@gmail.com
Telefon: +36-70-224 1316
Levelezés: 2030 Érd, Fűtő utca 7.

hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a WAF Kft. azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a WAF Kft. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt Önnek átadja,
b) telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt Önnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

6. EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Amennyiben a WAF Kft. és Ön között esetlegesen fennálló jogvita a WAF Kft. -val való tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület 

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: +36-1-269-0703

Fax száma: +36-1-269-0703

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

7. FELELŐSSÉG

Ön a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a WAF Kft. nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A WAF Kft. kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Ön köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Ön teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, a WAF Kft. ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a WAF Kft. nem vállal felelősséget.

A WAF Kft. nem vállal felelősséget az esetleges termékismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Amennyiben Ön a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a WAF Kft. -nak. Ha  a WAF Kft. jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

8. SZERZŐI JOGOK

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak.  A WAF Kft. a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruházon, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a WAF Kft. előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a WAF Kft. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Önnek a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a WAF Kft. előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltatás igénybevételével Ön elfogadja, hogy a WAF Kft. a Szolgáltatás igénybevétele során az Ön által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

9. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

9.1. A WAF Kft. az árváltozás és az Általános Szerződési Feltételek megváltoztatásának jogát fenntartja. Az esetleges változások a Webáruházban való megjelenéstől számítva lépnek életbe, és minden vásárlás alkalmával a megrendelés idejében fennálló feltételek kerülnek fogadásra.

9.2. A WAF Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

10. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

10.1. A vételár teljes kifizetéséig a termék a WAF Kft. tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – az Ön birtokába kerül, felelősséggel tartozik a WAF Kft. irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

11. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

11.1. A WAF Kft. fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. január 1.